מינון ציפרלקס עבור OCD
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. האם ציפרלקס במינון 20 מ"ג יעיל לטיפול בהפרעת OCD או שנדרש מינון גבוה יותר? מהו המינון המירבי שאפשר לקחת מתרופה זו לטיפול ב-OCD ? ואחרי כמה זמן ניתן לראות שיפור מובהק?
המינון המקסימלי המותר של ציפרלקס, לכל ההפרעות שלשמם הוא ניתן, זה 20 מיליגרם. בעבר הדי רחוק נתנו אפילו 25 וראו שזה גורם להפרעות לבביות קשות, ולכן בטוח לקחת רק עד 20. גם במינון זה יכולות להיות הפרעות לב, ולכן צריך לעבור מעקב אק״ג. השיפור, כבכל תרופת ssri- החל משלושה שבועות אחרי תחילת הטיפול, ועד חודש וחצי מתחילת הטיפול. בהצלחה וכל טוב. מני
נכון מני. בריאות שלמה!