אקטיזיה..................
דיון מתוך פורום פסיכיאטריה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהו המינון המקסימלי של דרלין לטיפול בחוסר שקט פנימי ואקטיזיה ? אני מרגיש חוסר שקט פנימי מעיין מועקה בחזה אבל ללא רצון להניע את הרגליים (אין לי חוסר שקט ברגליים ואני לא מרגיש שצריך להניע את הרגליים) ? אני לוקח אינווגה 9 מ"ג ואנטומין 80 מ"ג ולוסטרל 200 מ"ג וטגרטול sr 800 מ"ג ומירו 15 מ"ג ולפי הצורך קלונקס ופנרגן , האם זה קשור לתופעה שממנה אני סובל אקטיזיה ?
מה הדופק שלך?