טיפול כושל

דיון מתוך פורום  טיפול אורתודנטי

25/06/2007 | 19:28 | מאת: נוגה

שלום רב,מקווה שתוכל לייעץ אני מיואשת ודואגת מאד.עברתי טיפול אורטודונטי במשך שלושה חודשים גשר חיצוני רק ליישר שיניים שהיו מעט עקומות בלסת התחתונה.עשיתי זאת על הדרך כיוון שרציתי למשוך כתר קידמי בלסת העליונה כלפי מטה כדי ליישר קו חניכיים אז רציתי לטפל גם בשיניים העקומות .הרופא טען שלא צריך לעקור שיניים.הם אכן התיישרו אך נטו קדימה וגם הסגר שלי השתבש.לאחר כל הטענות לא רצה להמשיך לטפל בי.כיוון שהייתי צריכה להרכיב את הכתרים הקדמיים שלי לא וויתרתי פניתי לרופא נוסף שהסכים לטפל עשיתי גשר פנימי שעלה המון.גם הוא מפקשש כבר יותר משנה והדברים מסתבכים לו והוא רוצה להוריד לי את הגשר ולשים לי אינוויזיליין בטענה שזה יטפל בדברים האחרונים שלא מסתדרים.אני אובדת עצות ומאד מפחדת להוריד את הגשר ולהתחיל משהו חדש אני לא סומכת עליו יותר הייתי אצל מומחים אבל אף אחד באמת לא בא לעזור עד שלא אסיים עם הרופא שלי אז הם יטפלו.אני כבר בת שלושים מתעסקת עם השיניים כמעט שלוש שנים קצת הסתבכתי ואף אחד לא מוכן לעזור אני חסרת אונים שמטופלת עם רופא כנראה לא מומחה .בבקשה עזרה או המלצה לייעוץ אצל מישהו שבאמת רוצה לעזור ויהיה אמיתי. סליחה על אורך המכתב ותודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה
25/06/2007 | 23:40 | מאת: ד"ר דרור איזנבוד

שלום נוגה ותודה על פנייתך לפורום, אני ממליץ לך לפנות לבדיקה והתייעצות במחלקה לאורתודונטיה בבית הספר לרפואת שיניים בהדסה ירושלים. שם מבצעים בדיקות ויעוצים לכל מי שמעוניין במחיר סביר ושלא למטרת ניסיון להכניסך לטיפול אצלם. אני משוכנע שתהיי מרוצה מהבדיקה אצלם. בהצלחה, ד"ר דרור איזנבוד מנהל היחידה האורתודונטית מרכז רפואי רמב"ם

05/08/2009 | 17:28 | מאת: טלי

היי, אולי תוכלי לעזור לי...גם אני במצב שלך עכשיו ואני ממש אובדת עצות אולי את תוכלי להגיד לי מה עשית בסופו של דבר..? (אני יודעת שזה קרה לפני שנתיים..)

מנהל פורום טיפול אורתודנטי