יישור שינים

דיון מתוך פורום  טיפול אורתודנטי

18/11/2006 | 18:11 | מאת: מושיקו

שלום אני בן 19 והיתי בבדיקה אצל אורטרודנט והוא אמר במקרה שלי יש 2 דרכים לטפל: 1. לשים גשר למשך שנה שנה וחצי ללא עקירת שינים אבל בסוף הטיפול יהיה לי רווח של כמה מילמטרים בין הלסת העליונה לתחתונה העליון תהיה מעט יותר קדימה. ואחר כך לשים חוט על השינים כל החיים 2. לשים גשר למשך שנתיים לעקור 2 שינים ואז השינים יהיו במצב אידאלי ואני גם לא אצטרך לשים חוט כל החיים. אני רוצה לשמוע חוות דעת מרופא מה כדאי לי? איזה דרך? מבחינת המחיר אותו הדבר וגם אמר לי שהוא יכול לעשות לי קוביות שקופות במחיר של בערך 9000 שקל אז מה אתם אומרים?

24/11/2006 | 22:29 | מאת: ד"ר דרור איזנבוד

שלום ותודה על פנייתך לפורום, בעיקרון אני ממליץ על טיפול יציב וטוב שיהיה גם בעל יציבות טובה לכל החיים. טיפול שבו ישאר מרווח בין הלסתות איננו טיפול טוב. כמובן שדרך הטיפול נגזרת ישירות מן האבחנה האורתודונטית שלך. בכדי לקבוע אבחנה ואפשרויות טיפול עליך להבדק. רק לאחר הבדיקה ניתן להעריך את אפשרויות הטיפול ובהתאם להן גם את העלויות אשמח לענות על שאלות נוספות בהצלחה, ד"ר דרור איזנבוד מנהל היחידה האורתודונטית רמב"ם - הקריה הרפואית

25/11/2006 | 15:24 | מאת: שילה

הנני בת 21 ו-8 חודשים, ומוצצת אצבע מגיל קטן ועד היום... השיניים שלי כבר עלו למעלה ונוצר מעין שקע והפרדה מוחלטת בין הלסתות. הנני מעוניינת בלהתחיל בטיפול שיניים אך קודם הנני אמורה לעבור טיפול אצל קלינאית תקשורת (שמגיע לי דרך הצבא), על מנת להפסיק את מציצת האצבע ולמניעת הדחיפת הלשון. טיפול זה הכרחי לפני יישור שיניים. כמה זמן בערך יקח לי כול התהליך הזה והאם זה יוצלח למרות השני הרבות הגרמתי לשיניים שלי נזק רב? ואיזה טיפול לדעתך אני צריכה?

מנהל פורום טיפול אורתודנטי