ספירת דם לבנה נמוכה
דיון מתוך פורום בדיקות דם בילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר, תינוקת בת אוטוטו 8 חודשים.נשלחה לסד בגלל מחלת חום תוצאות חריגות- Wbc-4.08 Rdw sd-38.3 חשוב לציין-בעלת בלוטות מעט מוגדלות מגיל חודש-חודשים שאר תוצאות- hgb 11.8, Neutrophils% 42.3 Lymphocytes% 45.6 Monocytes% 9.1 Neutrophils 1.73 הלכתי לרופא המטפל יומיים לאחר בבדיקות כי החום לא ירד,מצא דלקת באוזן התיכונה נתן מוקסיפן ואמר שהבדיקות תקינות לגבי הבלוטות אמר שנעשה בירור עוד כמה חודשים האם הבדיקות באמת תקינות וזה קשור למחלה? האם צריך לחכות ככ הרבה זמן לבירור? תודה מראש אמא מודאגת
שלום ספירת דם לא תקינה צריכה מעקב ובמידה ואין שיפור חשוב להגיע לבדיקת המטולוג ילדים מצב דומה לגבי בלוטות למפה במידה ואין הסבר ברור תוך כחודש רצוי להגיע לבהדיקת המטולוג המטולוג דרור