שינוי זווית רחם לאחר קיסרי
דיון מתוך פורום היסטרוסקופיה אבחנתית וניתוחית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ילדתי קיסרי לפני שנתיים. הסרת הידבקויות ברחם לפני חצי שנה. לא מצליחה להיכנס להריון מאז. הייתי באולטרסאונד והרופא אמר שנראה שהרחם שלי ״שינה זווית״ לאחר הניתוח הקיסרי ואולי יהיה צורך בהזרעות כדי להיכנס להריון. מה הכוונה ״שינה זווית״? האם זה מצריך צילום רחם?
בהנחה שהרית בפעם הקודמת ללא סיוע, הנושא הבא שיש לבדוק הוא חצוצרות פתוחות וזאת על ידי צילום רחם או סונוהיסטרוגרפיה. בהצלחה!