היסטרוסקופיה ופוליפ שחזר
דיון מתוך פורום היסטרוסקופיה אבחנתית וניתוחית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 50 וללא וסת. לפני 9 חודשים פוליפ זעיר שהוצא מרירית הרחם hysteroscopy Operative: Non-cyclic endometrium. הליך מקומי וללא הרדמה מלאה. לפני כחודש שוב דימום קל נבדקה ושוב אובחן בחלל ממצא בגודל 1.9*0.94 ס"מ עם חללים ציסטיים, לא הודגמו זרימות, שחלות בגודל ומרקם תקינים דו"צ. אין נוזל חופשי באגן PV- מה הסיבה להופעת פוליפ מחדש? מה השיטה הטובה ביותר לבצע את ההיסטרוסקופיה והוצאת הפוליפ? האם בלייזר?
פוליפ של כ-2 ס"מ מומלץ להסיר בחדר ניתוח בהרדמה מקומית או כללית, בהיסטרוסקופיה ניתוחית. בהצלחה!