לידת עכוז בבית חולים ביקור חולים
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 39 לידה ראשונה והעובר במצב עכוז , לאחר נסיון של היפוך חיצוני שכשל רציתי לדעת, אם אני מחליטה ללדת לידת עכוז אצלכם האם זה מתבצע באופן פרטי? יש לתאם זאת מראש ? או לחכות לצירים ולהגיע לבית החולים? האם בכל רגע נתון ישנו רופא מומחה ללידות עכוז בבית החולים ? תודה רבה
שלום, אנחנו לא מחייבים רופא פרטי אך לא כל הרופאים הבכירים שלנו מוכנים ליילד עכוז במיוחד בלידה ראשונה כך שכן עדיף לתכנן את זה מראש. בכל מקרה עדיף להגיע לפגישה כדי לבדוק אם כל התנאים מתאימים ולקבל הסבר מפורט על כל התהליך ולא להגיע באמצע הלילה כאשר אף אחד לא מכיר אותך. אם עברת את נסיון ההיפוך אצלנו ועברת הערכה וקבלת כבר הסברים מאחד הרופאים שלנו, ניתן לוותר על הפגישה המקדימה. בהצלחה.