עכוז שני...
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לידה קודמת נגמרה בניתוח עקב מצג עכוז ואחרי היפוך שנכשל. עכשיו הריון שני אני בשבוע 28 ואני מרגישה ובטוחה שהיא עכוז, בפעם הקודמת החל משבוע זה ועד הלידההוא לא זז ממנח עכוז. מה הסיכוי לויב"ק של עכוז? מה התנאים? ואיפה אני יכולה למצוא חומר לקריאה שכן בעלי כרגע מאד מתנגד...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, קודם כל עדיין מוקדם ואני מאחל לך שהעובר יתהפך ספונטנית. אם לא, מומלץ לנסות להפוך אותו, אולי הפעם זה יצליח. אני לא מאמין שמישהו בארץ יהיה מוכן ליילד אותך VBAC עם עכוז (הייתי עושה את זה אך מנהל המחלקה מתנגד נרחצות ובמחלקות אחרות לא מיילדים עכוז אפילו ללא צלקת). בהצלחה!
(מספר מקשר)