מצג עכוז
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מקווה ששאלותיי לא תישמענה מגוחכת אך הן מטרידות אותי ואשמח לקבל עליהן תשובה: 1. אני בשבוע ה 23 להריוני והעובר שלי במצב עכוז מהאולטראסאונד הראשון. כל התנועות שאני מרגישה הם באיזור הבטן התחתונה בלבד. האם אני לא אמורה להרגיש תנועות הנגרמות מהזזת הידיים של העובר גם באזור הבטן העליונה שלי?? 2. מה הסיכוי שהעובר יתהפך?? 3. קראתי ש 95% מהעוברים הינם במצג ראש, האם העובדה שעובר נמצא במצג עכוז עלולה להעיד על בעיה כלשהי בעובר?? תודה.
שבוע טוב, אין כל משמעות למצג העובר בשלב זה (לא מבחינת טיב העובר ולא מבחינת ניבוי המצג בזמן הלידה) מאחר וזה משתנה כל הזמן. כדי לקבל מושג, בשבוע 30, 14% מהעוברים עדיין במצג עכוז לעומת 3% במועד. למיטב ידיעתי אין כל משמעות למיקום הרגשת התנועות כל עוד את מרגישה תנועות.