מנח עכוז שבוע 33+5
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
העוברית שלי בשבוע 32 היתה במצג ראש כלפי מטה. ועכשיו בשבוע 34 היא התהפכה שוב וחזרה למצג עכוז שהראש כלפי מעלה. האם הדבר תקין? ועד איזה שבוע היא צריכה להיות שהראש למטה לפני שמתחילים לדון באופציות אחרות ללידה? והאם במצב של שלייה קידמתי ניתן לבצע היפוך? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שירן, יש לבדוק שוב את המצג לקראת שבוע 37, עד אז אנחנו לא מתערבים ויש סיכוי טוב שזה יתהפך מעצמו. שליה קדמית יכולה לפעמים להקשות על נסיון ההיפוך או להוריד סיכויי ההצלחה אך אינה התווית נגד ביצועו. בהצלחה !!! ד"ר שווד 052-9126933.
(מספר מקשר)