היפןך עוברי עם בקע תבורי
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי אני בת 43 בהריון רביעי שבוע 35+4. כל ההריונות שלי עד עכשיו היו תקינים עם לידות תקינות ללא סיבוכים או ניתוחים. יש לי בקע תבורי עוד מאז ההריון השני שלא גרם לשום בעיה עד כה. העובר שלי במצג עכוז. האם כדאי לבצע היפוך עובר כשברקע בקע תבורי? מה הסיכונים הכרוכים בכך? תודה מראש, אמא43
שלום, בקע טבורי אינו מהווה בעיה כלל בהיפוך חיצוני. הכוחות מופעלים בצידי הרחם והבקע ממוקם מול מרכז הרחם בסוף הריון. כל זה נכון כמובן כאשר אין בליטת מעיים דרך הבקע וכאשר אין כאבים באיזור הטבור מה שמעלה חשד לבקע כלוא ודורש התערבות כירורגית מיידית (ללא קשר להריון), אך אם הבקע שקט, אין שום סיבה להימנע מהיפוך. בהצלחה !!! ד"ר שווד 052-912-6933.