שנים של גירוד בידיים
דיון מתוך פורום רפואת עור ואסתטיקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 56 בשנים האחרונות סובלת מגירוד בצד החצוני של שתי הידיים משורש כף היד עד המרפק. פגשתי כבר שלושה רופאי עור. כל אחד נתן משחות אחרות. לא עזר. הגירוד מחריף בערב. אני מוצאת את עצמי מגרדת עד זוב דם. יש פצעים קטנים שלא מצליחים להרפא זמן רב. איך שהו נפתחים ומדממים שוב. הגירוד מטריף... אשמח לשמוע כיוון. אציין שסובלת מתת פעילות של בלוטת התריס אך מאוזנת עם אלטרוקסין. העבר נס כר היה גבוה (150). כעת בסביבות 100. אשמח לעצה. תודה רבה. תגובה
לקריאה נוספת והעמקה