הופיעו נקודות אדומות על הידיים
דיון מתוך פורום רפואת עור ואסתטיקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, לפני 4 ימים צמח לי על היד כמו נקודות אדומות לפעמים שורף לפעמים מגרד ולפעמים כלום. הופיע רק בידיים יש לזה תחושה מחוספסת ויבשה. מצרפת תמונה . מציינת שאני לוקחת רקוטן שלושה חודשים והפסקתי לקחת לפני 5 ימים. ממה זה? והאם יעבור מעצמו
לקריאה נוספת והעמקה
לא ניתן לאבחן ע"ס תמונות . סביר להניח שמדובר ביובש.. אולי מרואקוטן .. להתחיל טיפול עם קרם לחות .. במידה ולא יעזור לפנות לרופא עור..
(מספר מקשר)