פחד

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

24/09/2016 | 23:24 | מאת: מישהי

יש לי חבר שנתיים ואני מאוד רוצה שנקיים יחסי מין אבל תמיד שאנחנו מנסים אני מתחרטת בדיוק ברגע שהוא בא להחדיר ,אני מפחדת ברמות מהחדירה ממש נתקפת חרדה ומעיפה אותו מעלי ..ניסינו מלאא פעמיים אבל בסוף זה לא קרה הפחד פשוט לא עוזב אותי אני כבר לא יודעת מה לעשות איך להתגבד על הפחד זה מתסכל אותי מה לעשות??? ניסיתי להרגיע את עצמי ולהגיד לעצמי שזה דבר טבעי ושכולם עוברות את זה אבל יש לי פוביה רצינית אנחנו שנה שלמה מנסים והפחד פשוט לא עובררר התייאשתי מפחדת מהכאב בעיקר ומהדם שאמור לרדת והמחשבה שזה יכאב לי לא יוצאת לי מהראש אני לא יכולה לסבול כאבים אין לי כח סבל ואני ממש מפחדת להרגיש כאב או שזה בכלל מהחינוך השמרני שקיבלתי בבית אני כבר לא יודעת או גם וגם... אשמח לתשובה מספקת.

לקריאה נוספת והעמקה
29/09/2016 | 23:04 | מאת: א'

את צריכה עזרה של סקסולוג לכן לכי לטיפול. שנית זה מחינוך מהבית שזה כואב שיורד דם וכו'... זה לא כך במציאות. קרום הבתולין זה לא חומה/קיר עבה שצריך לעבור. ולגבי איבר המין תחשבי על זה שתינוק יוצא משם שזה דבר הרבה יותר גדול. מנסה לומר שהנרתיק זה שריר שמתרחב לפי הגודל. קרום הבתולין זה קרום מסביב וכפי שאת יודעת הוא גם לא סגור הרי יורד לך דם כל חודש.ואל תשכחי שזה קרום דק לא רקמה עם בשר .. לדעתי את צריכה הדרכה על מבנה האנטומי וכו' וכך תרד לך רמת החרדה.

שלום לך בראש ובראשונה, לא ציינת בת כמה את? האם זו תהיה לך פעם ראשונה לקיום יחסי מין? נשמע שהפחד אצלך הוא מאד עמוק. הוא יכול לשבת על הרבה דברים, החל מתפיסות מוטעות, חינוך שמרני וכלה פשוט בחוסר ידע או אולי חוסר מוכנות או רמון בכלל לקיום יחסי מין. אולי משהו לא מסתדר ביחסים עם החבר, אולי יש לחץ מצידו? איני יכולה לדעת. איני יודעת מה גילך, ואולי גם זה קשור.... בכל מקרה זה משהו שצריך לבדוק. או בטיפול מני ביעוץ של כמה שיחות ואם את צעירה אולי לפנות ליעוץ אנונימי טלפוני בדלת פתוחה . מוזמנת במידה ויש לך עוד פרטים , אשמח לסייע בברכת שנה טובה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

מנהל פורום מין ומיניות