לא נהנת מכלום

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

17/04/2016 | 00:49 | מאת: רותם שלום

אני עם חבר שלי כבר 3 שנים,משכנעת את עצמי שמושלם לנו ורק מחכה שתיהיה לו סיבה להפרד ממני. במיטה הוא עושה הכל שאגמור וזה פשוט לא קורה.פעם עוד הייתי נהנת קצת מהתהליך ומתנחמת לפחות בזה,כיום אין לי סבלנות אפילו להתחיל.אין לי רצון בכלל לנסות ואני לא נהנת משום דבר שהוא מנסה. גם נשיקות בצוואר ואפילו נשיקות בכללי לא מעוררות אצלי כלום. אני שוכבת איתו נטו כי לא נעים לי ממנו וכי אני חייבת לספק אותו.מעולם לא גמרתי והוא לא יודע את זה..הייתה תקופה שאמרתי לו שאני לא מצליחה אבל התסכול שהוא חווה שהוא מבין שאני לא גומרת הורג אותי אז אני לא מסוגלת לספר לו. אין לי שום חשק לשום דבר מיני אף פעם ואני פשוט מתפללת שארדם תמיד לפני שהוא יוצא מהמקלחת. מה אפשר לעשות?מרגישה שזה מת ואין לי סיכוי.אני מאוד אוהבת אותו ומגיע לו הכי טוב בעולם אבל אני לא רואה שזה יכול להשתפר. פעם שעוד היינו מנסים הייתי תמיד מגיעה למצב שאני מתחרפנת ולא מצליחה לגמור וזה עוד יותר הוריד לי את הרצון. לשנינו אין ניסיון מיני וכבר לא בא לי לנסות שום דבר מרגישה שהזוגיות שלנו הולכת לפח רק בגלל הסקס.

שלום לך את מתארת רתיעה שלך מיחסי המין עם החבר שלך ואני שואלת את עצמי ואותך, איך היית קודם?עם גברים אחרים? האם זה קורה לך רק עם החבר הזה? עד כמה את נמשכת אליו? וכמה חשק בכלל יש לך גם בלי קשר אליו? האם תמיד היה לך קושי בהגעה לאורגזמה? לבד? רק עם בן זוג? רק איתו? הייתי בודקת אם זה משהו אישי שלך של חוסר צורך או רצון בסקס בכלל או משהו שקורה לך ספציפית עם החבר שלך. האם זה היה ככה תמיד? האם ההתחלה של היחסים היתה שונה? יש המון דברים ששווה ונכון לבדוק. אם את מעוניינת יכול להיות שמספר שיחות של יעוץ מיני יוכלו לסייע לך. במידה ויש לך עוד שאלות, מוזמנת לפנות למייל שלי [email protected] בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

05/05/2016 | 23:35 | מאת: רותםשלום

מעולם לא גמרתי גם לבד,הקטע זה שאין לי כוח או חשק לנסות.אני מרגישה כמו עוף מוזר שאין לי חשק לכלום. בהתחלה ממש כל נשיקה איתו הייתה עושה לי צמרמורות..לא נראה לי שאני נמשכת אליו אבל החשק המיני גם לא בא לבד וזה פשוט לא חסר לי.הוא כבר הרים ידיים והכי מכבד אותי בעולם ולא לוחץ עליי וזה עוד יותר מכניס אותי לדיכאון.. עוד בעיה שהוא הגבר הראשון איתו קיימתי יחסי מין ואין לי למה להשוות.

מנהל פורום מין ומיניות