נגעלת

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

16/01/2016 | 22:23 | מאת: טל

היי, לפי כל מה שקורה היום ומה שני רואה אני ממש חרדה ונגעלת ממין מגעיל אותי אוראלי גם שיעשו לי..ואני לא מבינה איך אנשים מחליפים בני זוג כולל בנשיקות. מין אצלי זה דבר מאוד אינטימי אם מישהו שהקשר שלו מאוד מאוד מיוחד וקרוב הבעיה שאני במעגל: אני לא מצליחה למצוא מישהו כזה שאתחבר אליו וחלק מזה זה ההתנהגות שלהם אליי בזמן שאני יוצאת איתם בתחילת הקשר. דוגמא בחור אחד כל הזמן ניסה להתקרב אליי ולנשק אותי בדייט הראשון שלנו למרות שבכלל לא רציתי וגם אותו לא רציתי הוא לא ממש התייחס אלייך ותפס אותי וכאילו בכח. תמיד הם ישר שולחים ידיים אליי למשל על הירך או מתחילים ללטף אותי וזה ממש מעצבן. היה בחור שתפס לי את התחת והצמיד אותי אליו בחוזקה אל הביצים. אני יכולה להבין שאולי נמשכים וכו' אבל זה מראה על חוסר תקשורת בינינו הם לא מכבדים אותי ולא מנסים לראות מה אני מרגישה או חושבת הם אפילו לא מכירים אותי. לצורך העניין אני יכולה לנשק בחור ולמחרת אפילו לא יתקשר... מנסה לומר שאני חושבת שרוב הבחורים רוצים מין יותר מהרצון להכיר ואז כשאני חושבת על מין איתם אני נגעלת מעבר לזה שאני לא חשה משהו רגשי אליהם ומרגישה לחץ תמיד בורחת.. נוצרה אצלי תחושה שחבר = מין וכך נוצר מצב שאני לא רוצה חבר כי אני לא רוצה מין בטח לא בצורה הזו.

שלום לך נשמע שאת נמצאת קצת במילכוד. משהו בתפיסה שלך על גברים ועל מיניות, מונע ממך להיות בקשר עם גברים כי את בטוחה שגברים בקשר רוצים ממך רק מין.. נכון, מין הוא חלק חשוב בקשר עם גברים. אך זאת שאלה מהיכן הגיעה התפיסה הזו שלך? יכול להיות אולי שיש גברים שגם מתעניינים במי שאת? שרוצים גם קשר חברי איתך כאדם? יחסים הם דבר שיש בו הרבה דברים ויש הרבה גברים שמחחפשים פשוט אולי רק חברה שהם יוכלו לדבר איתה, מקום שיש בו רגש ואינטימיות, אולי גם מין- אבל ממש לא רק. מה שנראה לי שאת צריכה לשאול את עצמך- מה כל כך מרתיע אותך בגברים? מה מפחיד? מגעיל? מרחיק אותך? גם במיניות... יש משהו שמכריח אותך לעמוד על המשמר.. ולא ברור מה הוא. שימי לב להכללות שלך על המין הגברי:" רב הבחורים רוצים מין יותר מהרצון להכיר...", " תמיד הם ישר שולחים ידיים", " הם לא מכבדים אותי ולא מנסים לראות מה אני מרגישה וחושבת.." שימי לב לתפיסות השליליות שיש לך על גברים...שווה שתבדקי אותם קודם ותראי מהיכן נובעות ועד כמה אכן מתאימות למציאות. האמנם כל הגברים דומים? ברצונות שלהם? בהתנהגות שלהם? רק אחרי שתתמודדי עם איך את רואה ותופסת דברים, תוכלי לנסות ולבדוק את התנהגותך מולם, איך להתנהג בדייט ואולי אפילו איך להביע את רצונותייך מול גברים בצורה ברורה, גם לגבי מגע בדייטים ראשונים. בעיני יש לך הרבה עבודה לעשות עם עצמך כאן , כי את נמצאת בלופ וכל עוד לא תשחררי זאת, דברים יחזרו על עצמם. אשמח לסייע בכל שאלה שלא תהיה [email protected] בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

18/01/2016 | 18:49 | מאת: טל

היי, זה לא שרוצים רק מין אלא שאני חשה שהמין זה חלק חשוב להם לפני ההיכרות הרגשית איתי ואולי זה דחפים? הצד שלהם לא חשוב בדייט אלא הצד שלי ואני מרגישה שלא נעים לי זה בדיוק כמו שזר יתחיל לגעת בך. אינני יודעת מיהם ומה טיבם וקשה לי בתפיסתי איך מגע גופני נוצר לפני היכרות אמתית? סתם דוגמא נשיקות מהבית ומחברות ז כי מכירים הרי לא יתנשקו בנות שבקושי מכירות כנ"ל חיבוקים בבית משפחה וחברות.. לכן לא מסתדר לי איך בחור שאני יושבת איתו חצי שעה כל כך מתרשם ממני? כל כך אוהב אותי?? נשיקה זה דבר אינטימי בייחוד אם זו נשיקה של זוג לא כמו אבא ואמא.. באותה שניה אני פשוט זזה זה אינטסטינקט של הגוף וזה לא שאני רוצה נשיקה אלא לא רוצה אף אחד. אח"כ אני מתחילה לעבד דברים וחושבת שהם רק נמשכים. אני לא חושבת ממש על זה שרוצים רק!!! מין אבל אני חשבת שהם רוצים את זה דיי מהר כי הרי אם התחלנו זה רק יתגבר ואני מרגישה שאין לי שליטה בלהבין את כוונותיהם הרגשיות ובכלל להבין מה אני רוצה מהם רגשית אם בכלל?הכל מהר זה מה שאני מנסה לומר!! אני לא יכולה לשלוט בקצב ולומר למישהו כל הזמן לא!!! הם גם מאבדים עניין... יש לך טיפ?

מנהל פורום מין ומיניות