מבולבלת מעולם הדייטים - המשך

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

29/12/2015 | 21:10 | מאת: אוסנת

היי, בקשר לשאלתך, אין לי חשק מיני ואני יותר יוצאת בקטע החברי להכיר וחשוב לי החברות הרגשית. הבעיה היא הקטע של המגע שאיננו חסר לי וכך נוצרת בעיה בדייטים כבר על ההתחלה הם מאוד נלהבים נוגעים ואני לא רוצה מבחינה רגשית ולא רוצה מבחינה מינית לא נמשכת זה יוצר אצלי ישר רתיעה גועל.. האם כשאין חשק מיני זו התגובה? אני יודעת שמשיכה זה דבר שנוצר אך איך זה יכול להיווצר כבר בקליק הראשון? לי אף פעם אין רצון לנשק וכאילו לשחק את עצמי למה אני ככה? האם זה נורמלי? חשוב לי גם דעתך לגביהם: כשגברים אצלי זה 99% ניסו לנשק על ההתחלה רוצים כל הזמן לגעת זה כי הם רק נמשכים? או כי הם רוצים להכיר אותי? מניסיון אני מכירה בחורים שיכולים לכאורה להבטיח את הירח ואח"כ להתהפך.. אצלי זה הפוך לאט לאט מתאהבת ונמשכת כולל מגע או שלא האם אני נורמלית? כי אני שמה לב שביחס אולי לאחרות אני מתקשה? או שאולי שוב אני יוצאת עם סוג מסויים של בחורים כאלו?? למה הם מנסים ליצור קרבה בדייט ראשון כולל נשיקה ואח"כ נעלמים אם לא התכוונו למעשיהם?

01/01/2016 | 21:46 | מאת: אבירם

הי אסנת, האמת שאני דיי מבין אותך. אני לדוגמא לא אחפש מין בדייטים הראשונים והתחושה שלי שכל הקשור לסקס יקח אצלי הרבה זמן. החשש שלי הוא בדיוק הפוך - הבחורה תראה שאני תקופה ארוכה לא מעוניין בקיוס יחסים. אז מה היא תחשוב עליי? ואם היא תרצה להמשיך? זה יראה לה שמשהו מוזר... החיפוש שלי בבחורה הוא קשר לטווח הארוך, לבנות חיים משותפים ומהנים ביחד. לא בטוח שאני מחפש סקס איתה בכלל. נראה לי שאני בבעיה אפילו יותר גדולה משלך. את יכולה להתנחם בכך.

שלום לך נשמע שאצלך נכון לך ליצור קודם קשר רגשי ואינטימיות ורק אחר כך את נפתחת למגע..זאת את וזה מה שנכון לך. זה שאת מכירה בחורים שרוצים מגע מהר לא הופך אותך עם מה שנכון לך לםחות בסדר. מה שהייתי מציעה לך הוא להבהיר לבחורים שאת פוגשת שאת זקוקה לזמן..לפני שאת מתקדמת במגע. בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

מנהל פורום מין ומיניות