חוסר גבולות הורים-ילדים?

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

27/12/2015 | 10:27 | מאת: טלי

שלום רב. יש לי חברה שלה שני ילדים-בת 9 ובן 6. הילדים מתקלחים יחד, זה עם זו, באופן קבוע וגם ההורים מתקלחים לעיתים קרובות עם הילדים. אותי התנהגות זו מזעזעת, הרי אין ספק שבגיל כזה כבר ישנה סקרנות מינית- מדוע לספק אותה בגוף של האח/ות או של ההורה? זו נראית לי אפילו סוג של הטרדה מינית, הרי הילדים לא בחרו בזה. ההורים לא מצניעים את העירום שלהם, אלא חשים חופשיים להיות עירומים ליד הילדים. האם אני מגזימה לגמרי ופשוט "שמרנית מדי", כפי שחברתי טוענת, או שאכן יש כאן התנהגות בעייתית של הורים ואיבוד גבולות?

לקריאה נוספת והעמקה

טלי שלום אחלק את תשובתי אלייך לשני חלקים. מצד אחד נכון לא להתבייש בערום ובגוף ולשדר לילדים שהכל טבעי בגוף האדם ובערום. עם זאת, יש גבולות שנכון שיישמרו ומגיל בו הילד מתחיל לגלות סקרנות מינית או להתבייש בגופו בפני אנשים אחרים נכון גם לשים גבולות וללמד גם את הערך של פרטיות. ובשלב זה לא בטוח שמקלחות משותפות כבר נכונות כאן. בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

25/03/2016 | 22:38 | מאת: מישהוא

איזה תשובה עדינה לא רצוי ומין חופשי זה פשוט מזעזע ,למין חופשי אפשר להסביר האבא לא צריך להראות את האבר מין שלו לבת שלו בשל כך , פשוט משפחה חולנית !!!!!!!!!!!!!

מנהל פורום מין ומיניות