דפוס שחוזר על עצמו

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

26/05/2015 | 04:44 | מאת: מיכל

הי, יש לי שאלה כללית שאני מנסה להבין עם עצמי ממש מתנצלת על האורך. כל דייט ראשון שלי עם בחור אני מרגישה שהם ממש להוטים וכל הזמן נוגעים בי למשל מלטפים לי את הגב והזרוע מנסים לנשק אותי. מחבקים אותי כשאני מולם ואז מכניסים למשל יד לכיס של המכנס שלי ומצמידים אותי. תמיד כל דייט ראשון שלי רוצים לראות אותי אח"כ שוב כבר יום למחרת ונשמע שהם מאוהבים. אז מה הבעיה??? שאני לא סובלת שנוגעים בי לרוב לא נותנת עומדת על שלי מה כן ומה לא! אני מרגישה שהם רואים בי כלא זורמת או " מה הבעיה שלך" שואלים מתי היה הקשר האחרון? . תמיד מחמיאים לי שאני יפה וחושבים שיש לי המון מחזרים ושואלים איך אני לבד? האמת שהביטחון שלהם קצת יורד לידי כלומר הם חושבים שבטח היו לי הרבה או שאני יכולה להשיג כל אחד ואז לפעמים הם מציינים את הכיבושים שלהם למשל " אני יכול להשיג עכשיו לפחות שתיים בבר" אני לא מבינה למה הם מתנהגים ככה!!! לרוב אני בורחת להם מרגישה שזה יותר מיני לא אוהבת שמתייחסים אליי ישר עם הידיים והבעיה שזה ממשיך לשאר המפגשים גם כשרואים שאני לא מעוניינת. האם יש לי בעיה עם אינטימיות??? כלומר ככה מתנהגים עם כולן ואני הדפוקה? יצאתי ממש שלשום עם בחור דייט ראשון שלנו והוא שאל?? את לא אוהבת שנוגעים בך? כשאני עושה לך ככה וככה זה לא נעים לך?. הוא הרגיש רתיעה ושאל אם אני פוחדת להיפגע וכו'... אני כל הזמן מתנהגת למרות שאני עומדת על שלי בצורה קצת מתפרסת כאילו לא נעים לי ואני לא תקיפה מרגישה מבפנים שאני הדפוקה ושיש לי בעיה. אשמח לדעת מה דעתך בנושא ? וכיצד עליי לנהוג? יש לציין שאותי מגע מאוד מבלבל בדייט ראשון כי אני עדיין לא מכירה את הבחור לא יודעת מה לחשוב עליו. וגם מבחינתו האם זה אומר שאיכפת לו ממני או שזה רק מגע ואולי אני עוד אחת. קשה לי עם זה שרואים בי כפגומה. נ.ב קראתי בנושא באינטרנט מסתבר שיש כאלו שדווקא חוסר מגע או נשיקה בדייט ראשון מהווה אצל בעיה כאילו מה לא בסדר עם הבחור? והתגובות מצד גברים היו שאם מישהי לא מעוניינת במגע או נשיקה בדייט ראשון אז אין דייט שני. כי זה מראה על חוסר משיכה ולמה להשקיע. ברצוני לציין שעקב התנהגויות כאלו ואחרות יחס סקסיטי מצד גברים מעולם לא היה לי חבר פשוט אני לא מסוגלת לשתף פעולה וכנראה שגם אם לא אברח היו לי כמה מקרים הם לא יתקשרו. כי יש מחר בחורות אחרות.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום מיכל, קראתי את שאלתך וחשתי ממנה בלבול רב. קודם כל בלבול שלך בינך לבין עצמך, לגבי מה מתאים לך ואיך מתאים לך מבחינת מגע, מתי זה נכון שיקרה, דייט ראשון או לא....ובמקום לבדוק קודם כל את עצמך ומה מתאים ונכון לך, את עסוקה מאד בתגובה של הגברים שאת יוצאת איתם. מה שהייתי מציעה לך דבר ראשון הוא לבדוק עם עצמך מה את רוצה, מה נכון לך- האם מתאים לך מגע בפגישה ראשונה? שניה? האם זה נכון עם כל אחד? אולי יש הבדל במה שיתאים לך עם בחורים שונים? אולי את צריכה ליצור איזה שהוא קשר חברי או רגשי לפני שמתאים לך בכלל מגע? אחרי שאת תדעי מה נכון או לא נכון וקודם כל תקשיבי לעצמך ותהיי ברורה יותר לעצמך מבחינת ההעדפות שלך, את תוכלי לאמר אותם בצורה ברורה יותר לבחורים שאת יוצאת איתם. לא כל מגע של בחור בכל זמן חייב להיות לך נעים.. ואת תמיד יכולה להגיד בכל שלב אם משהו לא נכון או לא מתאים לך. את קודם כל צריכה לחזק את עצמך, את דימוייך ובטחונך העצמי ,לבנות את עמוד השידרה שלך- ולהבין שמותר לך לרצות או לא לרצות ורק אז תוכלי להיות ברורה ומובנת לבחורים שאת יוצאת איתם. אם קשה לך לבד תמיד מספר שיחות של תהליך טיפולי יוכלו לעזור לך להתחזק ולעשות קצת סדר עם עצמך, מיניותך וצרכייך. אשמח לסייע בכל שאלה המייל שלי [email protected] אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

26/05/2015 | 19:56 | מאת: מיכל

אני בהחלט בעל עמוד שידרה אבל זו הבעיה שאני לבד בגלל זה! הם רואים בי כלא בסדר נכה רגשית שלא נעים לה שנוגעים בה או לא רוצה נשיקה או אולי חושבים ATBH KT NGUBHHB,/ זה מעין נוהל כנראה עם בחורים על ההתחלה לגעת כל הזמן ולי קשה עם זה כי באמת אני לא יודעת מול מי אני עומדת. כנראה שהם מאוד נמשכים או סתם בודקים את הכוונות אינני יודעת. אני רק יודעת שהם לא מתאמצים עם אחת כמוני אולי נעלבים אולי חושבים שיש לי בעיה. דבר אחרון לגבי מה שכתבת אין לי מושג מיהם אין היכרות ממקודם זה מלחיץ שמתנפלים עלייך. ודבר אחרון זה לא שבא לי אי פעם מישהו מדהים ביופיו שאמשך אליו בטירוף אבל התנהגות היא זו שעושה אצלי משיכה ורצון לקרבה. כעת הבחור לא מתקשר!!! ואני יודעת שממש היה חשוב לו שאענה לו מתי היה הקשר האחרון וכמה זמן. מה הם משיגים במידע הזה? את חושבת שיש לי בעיה??

מנהל פורום מין ומיניות