מודאגת נורא

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

06/12/2014 | 09:43 | מאת: סיון

שלום, אני בת 20 בתולה, לפני כ3 חודשים אני וחבר שלי בן ה23 (הוא לא בתול) עשינו סקס יבש שהוא עם תחתונים ואני עם טייץ ותחתון ועד לפני כמה ימים מאוד נהננו וזה זרם טוב. לפני שבוע בערך עשינו שוב סקס יבש רק שהפעם אני הייתי בלי בגדים והוא היה עם תחתונים ממש ממש כאב לי שהוא ניסה להכניס לי, לכן הוא הכניס לי אצבע עמוק ניסה לקרוע את קרום הבתולים והיו לי ממש כאבים אבל לא יצא דם והייתי בטוחה שזהו הקרום קרוע. אתמול שוב באנו לקיים סקס יבש והוא החדיר לי אצבע וממש ממש כאב לי אז עצרנו לגמרי . למה זה קורה????? האם קרום הבתולים נקרע ? למה כואב עדיין? אני אשמח לקבל דעות ועצות שלכם אני ממש מודאגת.

שלום לך במידה ואת מודאגת לגבי קרום הבתולין ממליצה ללכת לרופא נשים ולהיבדק ולראות אם הכל תקין ומה בדיוק קורה. לגבי אופן החדרת האצבעות של חברך.. משהו קורה שם שלא נעים וכואב לך, יש כל מיני דרכים להחדיר אצבעות ואולי חברך מחדיר אצבעות בצורה שלא מתאימה לך, עמוק מידי, אולי יש לו ציפורנייםוזה שורט, אולי נכון שיהיה איזה שהוא גל סיכוך לפני...מה שבטוח, אין סיבה שתיסבלי מכאב... שוחחי עם חברך ונסי לכוון אותו איך נכון לך שהוא מחדיר אצבעות- אולי רק אחת קודם ובהדרגה... לא בכח ועם סיכוך ובהקשבה לגופך ואם יכאב להפסיק..לא ממליצה לך ללכת נגד הגוף אלא עם תחושותייך. אם בכלל תיראי שמגע בנרתיק כואב לך ממליצה להתייעץ שוב ונכוון אותך אולי לרופאת נשים שהיא גם סקסולוגית לבדיקה.. אך כרגע היי קשובה לגופך ועיזרי לחברך גם להקשיב לך ולהיות רגיש לגופך...יחד איתך. מאחלת לך יום טוב אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

06/12/2014 | 17:00 | מאת: סיון

הוא מחדיר לי אצבעות בסדר אני מכוונת אותו כל הזמן והוא כבר למד מה נעים לי, הכוונה שלי שאנחנו רוצים שהקרום ייקרע לפני שנקיים יחסי מין אז הוא מנסה עם האצבע פעם ראשונה כאב ממש הייתי בטוחה שנקרע, אבל עדיין כואב..

מנהל פורום מין ומיניות