לבגוד או לא - קונפליקט פנימי ומציאות קשה

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

07/01/2021 | 13:31 | מאת: דניאל

אני בן 40 נשוי 15 שנה עם 3 ילדים. מנהלים משק בית באופן מצויין. היחסים ביננו סבירים אבל אין התרגשות ומעולם לא הייתה גם לא כשהכרנו. לפחות לא מצידי. היא אומרת שכן. לא הייתי מאוהב בה אף פעם והמקסימום זה שאני מרגיש שבמצבים מסויימים מחוץ לקשר (בעבודה, מול הורים אחרים, אינטרקאציות חברתיות אחרות)היא פשוט יותר לעשות ולהגיד את הדבר הנכון והיא אדם טוב. הסקס מאוד רגיל חסר מעוף וכשאני מנסה קצת לסטות מהתסריט המוכר, היא שמה ברקס. היינו בטיפול מיני כמעט כשנה והמסקנה העיקרית שלקחתי זה לא ללחוץ ולעדן את הרצונות והדברים שאולי קצת "גדולים עליה". -במילים אחרות - "קח את הפנטזיות שלך ותדחיק אותן עמוק עמוק". לאחרונה קולגה שלי , אשה גרושה, מבוגרת ממני ב-5 שנים) שאני מאוד אוהב ומעריך התחילה לפלרטט איתי. איכשהו היא באה ונוגעת בכל הנקודות הרדומות שהיו אצלי שנים (תמיד עם ריח נהדר, תמיד מחייכת אלי, תמיד נעימה, תמיד מטופחת ומאופרת במידה) ומשחררת גם עקיצות דו משמעיות שיכולות להיות גם מיניות. זה מטריף אותי ומדליק אותי. אם זה לא מספיק היא יוצרת מגע "תאונתי" בין החזה שלה לידיים שלי או לראש שלי ונוגעת בי בחזה וליד המפשעה. מגע מרומז אבל שאני יכול להתפוצץ מרוב חרמנות. לא מדובר במישהי חטובה במיוחד, האמת שהיא אפילו נמוכה וקצת שמנמנה ואפילו עם ישבן רופס, אבל זה פשוט לא אכפת לי. היא מסעירה אותי בפנים שכאילו קיבלתי את מה שאני רוצה ורק צריך להושיט יד לקחת. מצד אחד יש כאן מה שהיה חסר לי בזוגיות כמעט 20 שנה, ומנגד אני לא רוצה לפגוע באשתי, בילדים ולפרק בית שעמלתי מאוד על הקמתו. גירושים לא באים בחשבון, אין לי כסף ואמצעים לעשות זאת. מה לעשות? לדבר על זה עם אשתי? הקנאה אולי תעורר אותה?

10/01/2021 | 16:15 | מאת: אנונימית

הי , קראתי את השאלה שלך ואני מזדהה איתה במובנים מסוימים. אבל רוצה להגיד שאף אחד לא באמת יאמר לך אם לבגוד או לא. אתה מציג את השאלה שלך בצורה דרמטית וקיצונית, אבל המציאות היא יותר מורכבת. אפשר לבגוד, אפשר גם שלא. אפשר לבגוד ולספר, אפשר להסתיר. ולכל דבר יש מחיר והשלכות. ואם לדבר עם אישתך, זה כדי להגיע להסכמה ולגשר על הפערים. ולא כדאי לעןרר את קנאתה. יכול להיות שהיא פשוט ככה, וזה הסגנון שלה. ולפעמים אין הרבה מה לעשות ולא ניתן לשנות את הבן זוג.

15/01/2021 | 09:33 | מאת: קורא מזדמן

מאוד תלוי מתבה של הרולגה, נשואה רוטקה ציפיות? אם היא באמת אבל באמת יכולה להיות במצבה, כולל מודעות ודךחטה, הרפתקה מינית הדדית בלבד, לך על זה. אישית הסיכוי שבחורה תלך על קשר מיני בלבד ולא תתהפך עךיך קרוב לאפס, הרוב רוצות רגש והתקשרות ושזה יגמר הכל יתםוצץ בפרצוף. והנישואין גם. לכן תשאר בפנטזיה בלבד. זו התחזית. אל תכנס כדי שלא תאבד הכל.

מנהל פורום מין ומיניות