שאלה לגבי חשיפה של ילדות במלתחות בבריכ

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

26/08/2019 | 14:28 | מאת: חסוי

שלום אפרת, אני דתייה ואמא ל 4 ילדים בני 9 עד 3 . לאחרונה בגלל הקיץ התחלתי לראשונה לקחת את הילדים לבריכה מעורבת של נשים וגברים כאשר המלתחות עצמם הם מופרדים. העניין הוא שגם במלתחות של הנשים, יש הרבה נשים שמתלבשות מול כולם וכשהבנות שלי מתקלחות שם הן בעצם נחשפות לנשים שמתלבשות ואני קצת חוששת שאולי זה לא מומלץ ולא בריא להן, אשמח לשמוע דעתך. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה
29/08/2019 | 07:28 | מאת: ברק

בהנחה, שהנשים לא יוצרות קשר או פוגעות במכוון בילדות, אפשר להסביר להן שיש שונות בין בני אדם: אחד גבוה, אחד נמוך, אחד עם עיניים חומות ואחד עם כחולות, אחד שיער מתולתל ואחד עם חלק. כך בדיוק גם במה שמתחת לבגדים. אשה אחת עם חזה גדול, אחת עם חזה קטן. אחת עם שיער במפשעה ואחת בלי שיער בכלל. ייתכן גם שיש כאלו עם קעקועים או עם עגילים במקומות מוצנעים וגם זה בסדר. לטעמי, החשיפה לגיוון באוכלוסיה עבור אדם דתי אמורה לחזק את אמונתו שדרכו היא הנכונה והטובה, ולא לחשוש שהוא שהוא מתגרה ממחשבה אסורה, אלא שהאמונה שלו כל כך חזקה בהשם שלא מעניין אותו לנסות דברים אחרים. האם בבריכה ברחצה נפרדת, המלתחות מופרדות לחלוטין מאדם לאדם? במידה ולא, אין משמעות לנתון.

שלום לך אין כל חשש מחשיפה לערום במלתחות כל עוד הן לא יוצרות קשר עם הילדות או פוגעות בהן במכוון. אין סיבה לפחד מערום או להתבייש בו. ערום הוא דבר טבעי ולא נכון שתרחיקי את הבנות ותגרמי להן להתבייש בגופן או לחוש שמשהו לא טבעי בו. במידה ויהיו להן שאלות על כך תוכלי להסביר כפי שכבר ענו לך שלכל אישה גוף שונה וזה טבעי ובסדר. בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

מנהל פורום מין ומיניות