מרגישה שגברים רק רוצים לנצל אותי. :( ושאני לא מעניינת.

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

02/04/2019 | 22:04 | מאת: גלי

אני לא מצליחה להבין בחורים. אני בת 23 ועדיין לא היה לי זוגיות. לפעמים אני רוצה רק בידידות ( אם זה מישהו אני מכירה ממקודם) ולא מעוניינת במשהו רומנטי ואולי אני עוד לא החלטתי מה אני רוצה מקשר וכך נוח לי.. להתקרב לאט. אבל אז הבחור ה"נחמד" הופך עצמו ב-180 מעלות ונעלם.אם אני לא מספקת את הסחורה. ואני לא הכי מבינה איך בן אדם שמחבב מישהו או מתעניין בו רגשית, מוכן בכזאת נחרצות לנתק כל קשר ופתאום לא איכפת לו ואז זה מראה לי שהכל בעצם שקרי? ככה זה עם בחורים? ואם כן, מה אני אמורה לעשות אם אני לא יודעת איזה סוג של קשר אני רוצה? ולמה הם לא נותנים לי מרחב?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך אני חושבת שלפני שאת מנסה להבין בחורים, נכון שתנסי להבין קודם כל את עצמך. מי את? מה את אוהבת? מה נכון לך? איזה סוג של אנשים? נשים או גברים את רוצה שיהיו בחייך? יתכן ואת חשה בכלל בלבול כללי בחייך, אני מניחה שבטח בעוד מקומות ובעיני נכון שתעשי קצת סדר לעצמך ואז לאט לאט דברים יתבהרו לך. כמו מה עוצר אותך ואולי גם מה בדיוק לא מסתדר באינטראקציות עם גברים. כמובן שאת תמיד יכולה לבוא למספר שיחות של טיפול מיני אצל מטפל/ת מיני/ת מוסמך/ת שיסייעו לך בכך. אשמח לסייע בהמשך [email protected] בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

05/04/2019 | 04:29 | מאת: גלי

אני אוהבת חברת אנשים ואין לי בעיה של חבר'ה בחורים בחורות. זה ברור לי שאם מישהו שאני לא מכירה מתחיל איתי אז זה רומנטי. אבל יש לפעמים סיטואציות בחיים של אנשים שפוגשים או שיש איתם שיח ואז מסתבר שכל הנחמדות זה רק בגלל שהם רוצים קשר רומנטי כשהסיטואציה איננה כזו. למשל מישהו בלימודים שסתם בקשר חברי , יושבים או לומדים יחד.. אבל אז כשמתחיל להציע דברים ואת לא מעוניינת.. כי את מבינה שרוצה קשר זוגי אז נעלם ומתרחק עוד דוגמא: דודה שלי ניסתה לעזור לי בחיפוש עבודה בתחום מקצוע מסויים. לא ביקשתי ממנה פשוט הגיע אליה מישהו הביתה שהיא מכירה ומהתחום .דיברה איתי הסכמתי שתתן לו את הנייד. הייתי אמורה להעביר לו קו"ח וזהו. הוא גבר נשוי וכו'.. יש לו גם פורום ובלוג באינטרנט. וחשבתי שיש לו קשרים.. בקיצור הוא לא ראה אותי אבל כל הזמן רצה שניפגש וזה נראה לך אולי נורמלי אבל הסתבר שזה לא. ( לא ארחיב את הדיבור) אבל חשדתי והכל היהנכון..והוא התחיל להטריד בטלפון. שורה תחתונה לא העביר את קו"ח שלי לאיש ולא עזר לי בכלום. אני מרגישה בעצם שהכל תנאים. שאני לא שולטת בקשר, גם כשאני יוצאת עם מישהו והוא קצת מהיר על הפגישות הראשונות אם יראה שאני לא זורמת זה יגמר. אין לי מרחב פעולה, מרחב אישי לזה התכוונתי גם בשביל לבדוק מה אני רוצה. מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי.

מנהל פורום מין ומיניות