מה ההגיון בדבר למען השם

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

16/01/2019 | 17:04 | מאת: ד.קרטה

כל פעם מחדש אני שואל את עצמי מה ההגיון שגבר יורד לאישה ומלקק לה את הדגדגן או ו פי הטבעת שהם אזורים מצחינים ברמות עם ריח נורא עם הפרשות שלא נדע (אפילו אחרי מקלחת או הדברה הגיינית) ומיליארדים חיידקים מעוררי מחלות . האם זה בגלל ההורמונים שמטריפים ומעוורים את הגבר? לפעמים אני חושב שלא במקרה המקומות הללו מסריחים כדי שנתרחק מהם כדי להמנע ממחלות . אני שואל את השאלה ברצינות ואני בןאדם מבוגר 58. אותי זה דוחה ובעבר כשהייתי נשוי שניסיתי לעשות זאת הקאתי את נשמתי מרוב גועל למרות שהאשה הייתה סופר הגיינית . מעטים אם בכלל מדברים על זה . לפי הדת (לא דתי )חל איסור מוחלט לעשות זאת וכנראה שיש לזה סיבה . מה דעתך ? אני גם נמנע להכנס לשרותים (לפחות שעתיים)אם האישה השתמשה קודם לכן .

16/01/2019 | 23:24 | מאת: שרי

כמה שיותר מסריח כך הגבר יותר נמשך ואני אומרת מתוך ניסיון .הגיוני או לא תלוי את מי שואלים . יש לי בן זוג שמתחנן שאפליץ במיטה ומתחנן שאתן לו להריח לי את כפות הרגליים לפני מקלחת וגם סקס הוא אוהב אחרי שאני חוזרת מהעבודה . מה אתה אומר על זה? תפסתי אותו לא פעם מוציא מארגז הכביסה תחתונים או גרביים שלי כדי להסניף אותם בשירותים . אולי אותך זה דוחה, אבל אותו זה מכניס לאסטזה . בני אדם לא שונים מחיות .

שלום לך איו עניין של דעה או הגיון לשאלתך. במיניות יש המון העדפות, מגעים, סוגי פרקטיקות מיניות, סוגי מגע, תנוחות... כמו שגוף האדם אינו סטרילי, כך גם סקס אינו סטרילי, גוף האדם יש בו ריחות, רטיבויות, נוזלים שונים... שבאים לידי ביטוי גם ביום יום ובטח ובטח במגע מיני ואינטימי... יש אנשים שיש להם רתיעה מריחות ומנוזלי גוף כמו שיש כאלה שמאד אוהבים את ריחות הגוף ונוזליו ואפילו נדלקים מזה. במידה והרתיעה שלך מפריעה לך ביצירת קשר אינטימי או בהנאה ממיניות.. ניתן לטפל בכך אם אתה חי עם זה בשלום ושלם עם מיניותך והעדפותיך, הרי שאין בכך כל בעיה. בברכה אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

מנהל פורום מין ומיניות