איבר מין קצר

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

18/03/2014 | 17:34 | מאת: אלמוני

איבר המין שלי קצר מאד ושמן מאד. במצב זקפה נראה יחסית בסדר אבל כשהוא רפוי נראה כמו כדור פינג פונג. אפשר לנתח ולהעביר עור מהרוחב לאורך?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, בראש ובראשונה הייתי מציעה לך ללכת לרופא שהוא גם סקסולוג כדי לבדוק האם מדובר בהתרשמות שלך או תפיסה שלך או במשהו אובייקטיבי. לאחר מכן, להציע לך מאד להיזהר בנושא הניתוחים באברי מין כי יכולים להיות בהם הרבה יותר נזק מתועלת, כולל עיוותים בצורת איבר המין, צלקות או כאבים. דבר נוסף, לשנות מעט את תפיסתך לגבי גודל איבר המין ביחסי מין עם אישה. כדי שאישה תהנה ביחסי מין היא זקוקה לדברים רבים מעבר לגודל או צורת איבר המין, היא זקוקה לאינטימיות, קרבה, מגע באזורים ארוגניים של גופה, ליטופים, מגע חיצוני באברי המין.. ועוד ועוד כל כך הרבה עוד לפני שמדברים על חדירה. יחסי מין בין גבר לאישה לא ממוקדים רק בחדירה אם תסתכלים על זה כך השמיים הם הגבול ואולי כל התמונה לגבי גודל או צורת איבר המין משתנה. אשמח לסייע בהמשך במידת הצורך [email protected] אפרת מנור מטפלת מינית מוסמכת www.efratmanor.com

20/03/2014 | 20:16 | מאת: אלמוני

איבר המין שלי חסר פרופורציות ביחס לאיברי מין אחרים. אין פרופורציה בין האורך לרוחב. אורכו כמעט שווה ביחס לעובי. מדובר באיבר באורך שאינו עולה על עשרה סנטימטר אורך עם רוחב עצום, במיוחד בעטרה. ראיתי ברשת ניתוחים מתקדמים שמשלבים טכניקות שונות של העברת עור. נאמר שההשתלה קלה והפרוצדורה בכירורגיה אינה שונה בהרבה מניתוחי קוסמטיקה לנשים.

06/05/2014 | 14:18 | מאת: ישראל

יש לי פין בעייתי הוא גם קטן כאשר אני עושה פיפי הוא מכאיב לי

מנהל פורום מין ומיניות