דפוס שחוזר על עצמו מוכר?

דיון מתוך פורום  מין ומיניות

02/09/2017 | 14:10 | מאת: עודד

יש לנו זוג שכנים צעיר מאז שנכנסו לגור לפני מספר חודשים. הם שקטים רגילים. אבל בכל כמה ימים היא פתאום מתווכחת עם בן זוגה ומתחילה לבכות בעיקר בשעות ערב מאוחרות ובסופי שבוע במהלך היום גם. . בתחילה חשבנו שיש סכסוך כלשהו. אז מבהלה שמנו לב שמיד אחרי שהיא מתווכחת איתו היא בוכה ואז עובר זמן לא רב והוא מקיים איתה יחסי מין והיא נרגעת. היא צועקת בגמירה שכל הבניין שומע הוא לא נשמע. האם התופעה הזו מוכרת? זה דפוס פסיכולוגי של אישה שלפני יחסי מין היא עושה דרמה כזו? הבנו שזה דפוס קבוע.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך, מדובר בדפוס מוכר, ( מייק אפ סקס) הרבה פעמים ריב מעורר הרבה אמוציות ורגשות ויוצר הרבה עוררות רגשית וגופנית. יש זוגות שלעיתים בשל אדישות בן הזוג יוצרים ריב כדי לקבל יחס ולאחר מכן סקס ואינטימיות. כפי שאת מתארת, אצל השכנים שלך מדובר בדפוס קבוע. מדובר באנשים שבוחרים להשלים בצורה פיזית ללא צורך במילים וכך דוחקים את הבעיות הצידה או מטאטאים אותם. לא תמיד זה טוב, כי לעיתים יש בעיות שלא בריא לטאטא אותם מתחת לשטיח. אצל שכנייך כפי הנראה מדובר בדפוס של מריבה סוערת, בכי ואמוציות שכפי הנראה מעלה תשוקה ומוביל להשלמה דרך סקס סוער. בברכה אפרת מנור www.efratmanor.com

26/01/2018 | 20:05 | מאת: הקחבה מינוס 1

לפני שנה וחצי רצינו להכנס להריון עם בת הזוג. וזה לא הצליח. אני בן 49. פניתי לרופאת משפחה והיא סירבה לתת כל בדיקה . טענה שצריך להביא הוכחות שבת הזוג עשתה בדיקות והכל תקין. אמרתי שזו זכותי לקבל בדיקה כאדם עצמאי לגבי פריון זרע וכל מה שקשור לי. היא סירבה וסירבה וזהו. ממש התנגדה. באופן מתמשך. לאחר יותר משנה הרגשתי עייפות מסוימת וביקשתי בדיקות והיא סירבה. עשיתי באופן פרטי בדיקות והטסטוסטרון שלי נמוך. יש לי קושי להתמודד עם ההתנהלות של הרופאה. ומרגיש מתוסכל מכך שהיא לא עזרה לי כרופאה באמת. יש לי זלזול מסוים כלפיה אבל גם כעס על עצמי למה ויתרתי. אין עניין בכלל לדבר איתה על זה. אני גר בישוב מאוד קטן ואין בקרבתנו אפשרויות אחרות. מה שמטריד אותי בעיקר זה ישמע מוזר מדוע רופאה מתנהגת ככה. זו שאלה שחשבתי שקשורה דווקא למקצוע המומחיות שלך. תודה. על זה נאמר נדפקים פעמיים. מריבה וסקס על הקיר של השכנים. שסובלים פעמיים. מהרעש ומהזיון על הקיר. איזה ביש מזל. זה ממש ביש מזל. מספיק פעם אחת הדפיקה על הקיר לא?

מנהל פורום מין ומיניות