תופעות לוואי של התכשיר האורולוגי אבודארט
דיון מתוך פורום תרופות ורוקחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר איבני שלום רב, אורולוג ממליץ לי להשתמש באבודארט. באתר של משרד הבריאות יש תיאור מפורט של התרופה והשפעותיה, כולל סחרחורות, אי ספיקת לב, אינאונות ועוד. מה שמדאיג ולא ברור, היא הקביעה שההשפעות אינן רברסיבליות. כלומר, גם כאשר מפסיקים את השימוש, מסיבה זאת או אחרת, תופעות הלוואי אינן נפסקות. האם קראתי נכון? האם ייתכן שעם הפסקת השימוש, תופעות הלוואי אינן חולפות? בתודה ובברכה, עמוס
עמוס שלום, בחלק קטן מהמטופלים באבודרט תופעות הלוואי הקשורות לתפקוד המיני נותרו גם אחרי הפסקת הטיפול. לא ברור מה תפקידה של התרופה בהמשכות תופעות הלוואי מעבר לשימוש בתרופה. ליאת