יובש באף
דיון מתוך פורום תרופות ורוקחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
רחל שלום. קשה לי לישון בלילה כי האף שלי יבש מאוד וקשה לי לנשום במה אני יכולה להשתמש. בהתחלהנההתי שמה מסביב לאף וזלין. היום לא עוזר בכלל. .
לקריאה נוספת והעמקה
רחל שלום, אם הבעיה היא יובש באף, יש תכשירים להקלה. תרסיס הייסאן או ג'ל סאלינה או ג'ל סינוז, מטפלים ביובש באף. אם מדובר בגודש של הריריות, טיפול באלרין או אוטריבין יכול להקל (חשוב לא להשתמש בתכשירים אלה ברצף מעל 5 ימים). ליאת
האם סינוז יעיל להפחתת דימומים מהאף בשל יובש, והאם יש מגבלה לגבי תדירות ומשך השימוש?