הפלה בציטוטק לפי שבועיים וחצי

דיון מתוך פורום  הפלות - הפלה, הפסקת הריון

26/02/2019 | 14:51 | מאת: לינוי

עברתי הפלה לפני שבועיים וחצי (8.2) בעקבות אי התפתחות עובר בשבוע 8 (לפי המחזור). היה לי דימום במשך שבועיים שהפסיק לפי כשלושה ימים. בביקור אצל הרופא ביום בו פסק הדימום, הוא אמר לי שיש שארית של 1 ס"מ והמליץ על גרידה. האם כדי בשלב הזה לעשות גרידה? ושאלה נוספת כ-4 ימים אחרי קבלת הציטוטק הייתי במיון כי הרגשתי כאבים חזקים ושם נכתב לגבי האולטרסאונד הנרתיקי כך (ציטוט מסיכום מיון) "מרקם שחלה שמאלית תקין רירית הרחם לא סדירה אין נוזל חופשי באגן הרחם לא נראה שק הריון יש כמות בינונית של חומר אמורפי עד גובה של 15 ממ'" . אם אני מבינה נכון היה 15 ממ' איך שבועיים אחרי נהיה 1 ס"מ? אני קצת מבולבלת ולא מבינה למה לצפות כרגע או איך נכון לפעול הלאה. מעבר לזה שהרופא שלי מעולם לא שלח אותי לבדיקת דם ככה שאין לי מושג מה היה הביטא או מה היא עכשיו. האם יש לזה משמעות?

לקריאה נוספת והעמקה
26/02/2019 | 15:07 | מאת: לינוי

בהמשך למה שנכתב, יש לי גם כאבים ב"מתן צואה" באיזור שבין הבטן תחתונה לגב תחתון, והפרשה שקופה עד לבנה. האם זה בסדר? הרופא אמר שיש רגישות כי צוואר הרחם נסגר ועדיין מנסה לפלוט את השארית.

היה 15 ממ ואז נהיה 1 סמ שזה 10 ממ אז זה נהיה קטן יותר אם את לא מדממת כבר הייתי עודה בדיקת ביטא לראות שיורד ולא הייתי עושה שום פעולה!! השארית הזו לרוב תפלט בווסת הראשונה שלאחריה יש לעשות אולטראסאונד ונראה אם אני צודק או שבכל זאת נשארה שארית

מנהל פורום הפלות - הפלה, הפסקת הריון