הפלה והסימני ארוכי טווח שאחריה

דיון מתוך פורום  הפלות - הפלה, הפסקת הריון

23/02/2018 | 17:47 | מאת: עינב

היי ד''ר עברתי הפלה בשאיבה וגרידה לפני כמה חודשים . יש לציין שאחרי ההפלה הרגשתי את צוואר הרחם נורא קרוב לפתח והיום אחרי כמה חודשים מרגישה '' גוש'' ליד הצוואר רחם שמקרה נדמה לי שזה לא אחר מהרחם. אני עדיין לא ילדתי ואני סובלת נורא. הייתי אצל כמה רופאים אחת לא יודעת לאבחן. אחד אמר לי שזה בצקת שלאחר ההפלה. אני מיואשת ומפחדת . אני מציינת שאני צעירה נורא ומפחדת שהאיברים מתחילים לצנוח. איזו בדיקה הכי מומלצת כדי לקבוע צניחה? אני לא מגיעה לרופאים כי כבר הבנתי שמבחינתם אין אפשרות לדבר כזה כי הרי עדיין לא ילדתי ולא עברתי את גיל הבלות ... אני ממש חסרת אונים ומבקשת שתסביר לי מה אוכל לעשות??זה פשוט הזוי! מאמינה ב100% שההפלה זאת שגרמה לכך . לפני כן הכל היה ממוקם למעלה. היום כואב לי , מציק לי והכל יורד . אשמח לתשובתך!

לקריאה נוספת והעמקה

הי אין מצב בו הפסקת הריון בשאיבה גורמת לצניחה של הרחם או ירידה של הצואר בודאי שלא קיים אצל אשה צעירהשלא ילדה צניחה נבדקת בבדיקה גניקולוגית אצל רופא ואין לי ספק שנבדקת ונאמר לך שאין לך צניחה דרך אגב אין גם דבר כזה כמו בצקת אחרי שאיבה אז אם נבדקת אצל כמה רופאים /רופאות (ואם לא אז לכי ליעוץ נוסף) ונאמר לך שהכל בסדר הייתי מתייעץ עם פסיכולוגית שתעזור לך להוציא את השטות הזו מהראש

24/02/2018 | 13:25 | מאת: עינב

יש גוש ליד הצוואר וגם הרופא הרגיש בכך מה שטען שזה ''בצקת'' ה''בצקת'' לא נעלמה ולא נספגה אז לכן אני שואלת מה זה עוד יכול להיות? והאם יש בדיקה שמראה היכן בדיוק נמצא הרחם אלא לא מה יש בתוכו. תודה.

מנהל פורום הפלות - הפלה, הפסקת הריון