נפיחות לאחר ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום ניתוחים קיסריים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, עברתי ניתוח קיסרי לפני 5 שבועות מזה 3ימים שמתי לב כי הנפיחות חזרה באזור הצלקת וכן גם הכאבים , כואב כאשר אני קמה מישיבה , שאני מתעטשת מה הסיבה לנפיחות ? האם זוהי רקמת הצלקת ? זה אמור לרדת מתישהו ? מתי הכאבים חלפו לתשובתך אודה
לקריאה נוספת והעמקה
מיטל מזל טוב, מצב זה דורש בדיקה על ידי רופא נשים מומחה לשלול זיהום או בקע בצלקת הניתוח. לרוב מדובר אבל בהחלמה תקינה של הניתוח. שוב מזל טוב, פרופסור אוריאל אלחלל 026778899 הדסה עין כרם
לקריאה נוספת והעמקה