כאבים בבטן לאחר ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום ניתוחים קיסריים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני 6 שבועות אחרי קיסרי שלישי אשר היה קשה ומורכב עם המון הידבקויות. 3 שבועות לאחר הניתוח גם היה לי זיהום בצלקת, אושפזתי וטופלתי באנטיביוטיקה. מאז יש לי כאבים בבטן תחתונה בצד ימין מעל הצלקת ומקרין לי למותן ולגב. הייתי פעמיים במיון ולא מצאו מה הסיבה, עשו US ואמרו שהרחם תקין ואולי זה מהניתוח ומהתפרים. אני כבר משתגעת מהכאבים ואי הנוחות.. האם זה הגיוני עדיין שיהיו כאבים? ומה הסיבות לכך?
הי מעין הניתוח שעברת אינו רגיל, בשל ההידבקויות והזיהום בצלקת לאחריו. אין לי אפשרות לייעץ לך ללא בדיקה. מציע ללכת להערכה של רופא נשים - רופא מטפל, מרפאת נשים או מיון. במידה ופונה למיון, עדיף בשעות הבוקר אז נוכחות גבוהה יותר של צוות בכיר. בהצלחה!