כאבים מחזור אחרי ניתוח קיסרי

דיון מתוך פורום  ניתוחים קיסריים

29/04/2026 | 10:26 | מאת: שני

שלום, אני 4 חודשים אחרי ניתוח קיסרי ראשון (בעבר לידות רגילות) לפני כשבועיים התחילו כאבים חזקים באזור הצלקת והרחם, בחילות, עייפות ועוד. אחרי שבוע מאז הופעת הכאבים התחיל דימום קל שנמשך כבר כמה ימים השאלה שלי האם יכול להיות שזה מחזור למרות שהדימום הוא מאוד קל ביחס למחזור? האם זה נורמלי כאלו כאבים חזקים בעקבות מחזור? (בעבר לא סבלתי מכאבים ברחם או בחילות בזמן מחזור)

הי שני בהחלט יכול להיות שזה מחזור, במיוחד (אבל לא רק) אם אינך מניקה. כמות הדימום יכולה להיות שונה מהרגיל לאחר כל לידה, וגם לאחר קיסרי. מזכיר שאינך מוגנת מהריון אז יש להתייעץ לגבי אמצעי מניעה מול רופא נשים מטפל. בהצלחה!

מנהלי פורום ניתוחים קיסריים