כאבים הצלקת הקיסרי לאחר 5 שנים
דיון מתוך פורום ניתוחים קיסריים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר יקר, עברתי קיסרי אחרון לפני 5 שנים, הכל החלים ונראה ממש בסדר. אני ביום השני למחזור והתחלתי להרגיש הערב תחושת צריבה באיזור הצלקת. חלק מהאיזור בצידו אדמדם. מרחתי משחת פולידין. האם התופעה תקינה? מה אפשר למרוח? להמשיך עם הפולידין? אשמח מאד לעזרתך בנושא תודה ויום נעים :)
סביר שלא מדובר בסיבוך שקשור לצלקת עצמה מאחר וקיימת כבר 5 שנים ולא היו תסמינים עד כה. לפני המלצה על טיפול כדאי לגשת קודם לבדיקת רופא לקבלת אבחנה.