בקע אחרי ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום ניתוחים קיסריים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני אחרי 3 ניתוחים קיסריים. יש לי בקע בדופן הבטן די גדול להבנתי. אני צריכה לעשות סיטי ובגלל הגודל לא יהיה מנוס מללכת לניתוח לתיקון הבקע. עוד 3,4 שנים ארצה עןד ילד. זה יכול לסכן את ההיריון הבא ? זה יכול להוות מכשול בלעבור ניתוח קיסרי נוסף?
יש להתייעץ עם הכירורג. הריון יכול אולי לפגוע באיכות תיקון הבקע ולהצריך אולי תיקון חוזר בעתיד. מבחינת הניתוח הקיסרי עצמו, בדרכ הכניסה לבטן היא מתחת לאיזור בבקע הטבורי, אך אם הבקע נרחב יכול להיות תוספת קושי בניתוח הקיסרי לאחר התיקון. להתייעץ לגבי זה עם הכירורג שמכיר את גודל הבקע ואת אוםן התיקון המתוכנן.