שאלה בקשר להיקף מימון קופ"ח את כלל הניתוח

דיון מתוך פורום  אורתוגנטיה

12/06/2020 | 11:38 | מאת: אני

היי, לא יודעת אם זה הפורום המתאים... יש לי אסימטריה בפנים, וראיתי שבכללית כתוב בפירוט על מתן התחייבות לניתוח אורתוגנטי- "לסת אחת בלבד", רציתי לשאול- מה הכוונה? בלסת העליונה יש לי צד אחד ארוך יותר בשיניים ובחנכיים שצריך לאזן ובלסת התחתונה ויש לי גם צד ארוך יותר מהשני-מתנוך האוזן עד לעצם הלסת התחתונה. (בקו אחד עם הסנטר...) אם הסנטר שלי גם עקום כחלק מהתפתחות לקוייה, אני אצטרך לשלם בעצמי על ניתוח נפרד לסנטר? חשבתי שזה מתבצע יחד..(לצורך העניין אני עומדת בתנאי הזכאות של משרד הבריאות) תודה מראש:)

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, זה בהחלט הפורום הנכון! איך קיבלת התייחבות לניתוח אורתוכירורגי ללסת אחת בלבד? ההתחייבות מבוססת על בקשה של רופא. אז זה תלוי במה שהרופא שלך ביקש. אם כבר יש לך כירורג פה ולסת שיטפל בך, אני ממליץ לחזור אליו ולשאול אותו. במידה ואין לך כירורג שיטפל בך, אתה מוזמן לקבוע תור אליי ולאחר בדיקה מסודרת, והבנת מה מטרות שלך בטיפול - אפשר יהיה להחליט האם נדרש ניתוח של לסת אחת או שתיים. ההתחייבות אמורה לכלול ניתוח של הסנטר, גם במידה ומתבצע באותו הניתוח או בניתוח נפרד. בברכה, ד"ר גילמן

14/06/2020 | 10:06 | מאת: אני

היי, תודה על המענה לא קיבלתי התחייבות מכללית- למעשה אני שוקלת לעבור לכללית ממכבי. - אבל באתר שלהם כתוב: "מה כולל השירות? ניתוח של הלסת העליונה או התחתונה (לסת אחת בלבד) כדי לסדר וליישר אותה (ניתוח אורתוגנטי), לא כולל מתיחת לסת." לכן אני חוששת לעזוב את מכבי- בו יש את כל המימון לכלל הניתוח ולעבור לכללית ולקבל שליש מהמימון הדרוש לפי הכתוב...או שהם מחוייבים לפי בקשת הכירורג? *הכירורג שלי עבר בית חולים שמכבי לא בהסדר איתו, לכן ההתלבטות-כבר התחלתי איתו את כל התהליך ואני מעדיפה לסיים איתו. תודה רבה מראש:)

מנהל פורום אורתוגנטיה