מוקד היפודנסי בבדיקת CT
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני זכר בן 22. ביצעתי CT מוח+אורביטות עקב כאבי ראש כרוניים. אשמח לעזרה בפירוש הממצאים: בגרעינים הבזלים מימין הודגם מוקד היפודנסי קטן, היכול להתאים להרחבה של חלל תת-עכבישי ע"ש רובין-ויכהוף סביב כלי-דם או אוטם לקונרי ישן. פרט לכך אין ממצאים פתולוגיים. ארצה לדעת: 1. האם הממצא יכול להסביר כאבי הראש? 2. האם הממצא מעיד על בעיה שמצריכה טיפול, או שיש לה פוטנציאל החמרה? 3. האם יש צורך בבדיקות נוספות לבירור? תודה מראש.
שלום, אמיר הממצא בCT - לא רגיל. זה יכול להיות וריאנט של הנורמה ( חלל של וירחוף-רובין) או ביטוי של מחלה כלשהיא. בהחלט יש מקום להמשך והשלמת הבירור.