כאבי ראש וסחרחורות
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שיכמן שלום רב ושג שמח!מזה כמה שבועות יש לי כאבי ראש וסחרחורות . עשיתי בדיקות עיניים ונמצא תקין.עשיתי בדיקות דם ונמצא שיש לי חוסר בברזל.יש לי גם תור ל c.t ראש. איני יודעת אם זה הכיוון הנכון. אבקש חוות דעתך ותודה מראש על היתיחסותך.
לקריאה נוספת והעמקה
מה תיאור הכאב? האם נעשתה בדיקת קרקעית העיניים?
דר" שיכמן שלום רב וחג שמח.נעשתה בדיקת קרקעית העיניים ונמצא תקין. כאב הראש הינו במצח וחלק הקידמי של הראש.נמשך יום או ימיים .זה לא רציף אך גם לא פולסים.נמצא גם חוסר בויטמין D.