קשור לנירולוגיה?
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 63 אין סכרת אך פניתי לרופא סכרת שהפנה אותי לנירולוג.י שאוכל ומגזים מאד בכמות הפירות , בארוחת פיירות בלבד אולי כמה שקדים בסוף . אזי כמה דקות אחכ" שתופס משהו כמו לדוגמה שרוחץ כלים , ומחזיק בצלחת בשתי האצבעות הקטנה מקבלת התכווצות שרירים ונלחצת לא רצוני לתוך כף היד . מיישר אותה בכוח או מרפה מחכה כמה שניות וזה חולף אחרי כמה דקות .י שמתי לב גם שמגזים בכמות באורז או פחממות אחרות גם קורה . מה דעתך קורה פה?י האם קשור לנירולוגיה או ל? יייי תודה דן
שלום, דן אין לי הסבר ישיר, אך תופעה זו דורשת התיכסות של רופא גסטרו ונירולוג.