שרירים מתוחים-תפוסים
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב שלום רב אני בת 48 יש לי C.P אשר בא לידי ביטוי בחולשה בצד ימין של הגוף, במיוחד ברגל. בחודשים האחרונים אני נוטלת אסטו בהמלצת רופא המשפחה שלי עקב התקפי חרדה שהחלו לאחר פטירתה של אימי לפני חצי שנה.לאחרונה אני חשה בשרירים תפוסים ,כאילו "תפוסה" במיוחד ברגליים. שאלתי: האם לדעתך זה יכול להיות מהחמרה של ה C.P האם זה מעליה של הספסטיות, או בעקבות הכדור? מה דעתך? תודה על תשובתך וכל טוב
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אני לא חושב שסיבה להחמרת ספסטיות היא שימוש בESTO. כדאי לפנות לנוירולוג לצורך בדיקה מעמיקה.