אורות מהבהבים
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב"ה שלום רב, יש לי אפילפסיה 18 שנה.היו לי שנים טובות ופחות טובות של איזון. לוקחת למודקס 450 מ"ג ביום. זה שנים שהייתי יוצאת בצעירותי ובחתונות הייתי רוקדת במקביל לאורות מהבהבים ואף פעם במשך 18 שנה לא קרה כלום.עד שלפני כשנה הייתי בדיסקוטק וקיבלתי התקף. מאז לא הולכת לדיסקוטקים ובכל מקום שיש אורות כאלו כגון בחתונה אני נמנעת מללכת. הדבר מתסכל. האם מחייב שכל פעם שאהיה בדיסקוטק או באירועים כגון שמחות אהיה צריכה לפחד ולהימנע לבוא למקום? מה עושים?
1. הייתי מעלה מינון של למודקס ל500 מ"ג ליום. 2. חוזר לבדיקת EEG עם גרוי עור (כדאי לעשות את הבדיקה בבית חולים).