ניתוח EMG גפיים עליונות
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום,אני בן 26 פעיל מאוד גופנית ובנוסף עובד בעבודה פיזית.הופנתי לבדיקה הנ"ל כי בחודשיים האחרונים אני מתעורר מידי בוקר עם כפות ידיים רדומות לעיתים ימין לעיתים שמאל ולעיתים שתיהן (במיוחד הזרת וחצי מהקמיצה)כאשר אני מנער את הידיים הן "מתעוררות" לאחר מספר שניות.התוצאות הן:CONCLUSION;A STUDY SHOWED BILATERAL TS;RIGHT MODERATE AND LEFT MILD LESION.שאלתי היא האם המצב לדעתך מצריך ניתוח? האם במצב זה העצב שלי נמצא בסכנת פגיעה משמעותית? והאם חלילה יש סיכוי לבעייה עצבית רצינית כמו טרשת או ניוון? אודה לתשובתך המהירה,אמיר
לקריאה נוספת והעמקה
אני לא מבין את TS, אולי CTS?