יש סיבה לדאגה?
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר לאחרונה הייתי תחת לחץ וחרדה רבים ובחודש האחרון החלו להופיע אצלי טיקים לא רצוניים בגפיים ולעיתים גם בפנים. בעיקר בעת הירדמות אך גם בזמן עירות. הרגליים והידיים קופצות בעת הירדמות מה שמקשה עליי לישון ובעיקר - מלחיץ! האם יש סיבה לדאגה? האם קיים סיכוי שאלו סימנים לאפילפסיה? או מחלה נוירולוגית אחרת? או שאולי תסמינים אלו קשורים רק ללחץ ויכולים לעבור ברגע שגורם הלחץ יוסר? תודה מראש : )
לקריאה נוספת והעמקה
מיין, שלום כך זה נשמע שכל התסמינים יכולים להיות מלחץ, אבל כדאי לפנות ליתר בטחון לנוירולוג.