שאלה חשובה מאד
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב,אבי כבן 82 אובחן כחולה אפילפסיה (כך טוענים) בשנה וחצי האחרונות. המחלה מתבטאת בהתקף של בלבול מטורף למשך 24 שעות עד בהמצב מתחיל לחזור לנורמל. הוא מטופל בכדור בשם:גמפנטיין לטיפול באפילפסיה.הוא נוטל 3 כדורים ביום שהם 900 מ"ג ליום.לאחורונה שמנו לב שהתפקי הבלבול הם בתדירות של חודש עד חודש וחצי. בזמנו נאמר לנו ע"י הרופאה שבמידה והתדירות היא גבוהה ניתן להעלות את המינון בכדור אחד נוסף ליום. השאלה היא מתי כדאי לתת את הכדור הנוסף? אם בכלל? זה לא יותר מידי? תודה רבה
שלום, שמואלה 1200 מ"ג ליום זה לא מינון המקסימלי של GABAPENTIN. אבל החלטה על שינוי במינון נופלת על הרופא המטפל.