CDIP
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר בוריס שלום רב , אני סובל מפגיעV עיצבית ברגל ימין מזה חמש שנים שמאובחנת כ-CRPS עם נסיונות רבים להפחתת הכאב, כיום כבר שנה לאחר השתלת משאבה ספינלית שמזליפה מרקאין ומורפין לעמוד השדרה ישנה הקלה מסויימת. בחודשים האחרונים התחילו כאבים חזקים מאוד עם נימלול ותחושת שריפה ברגל שמאל מהבכרך ומטה, כאשר הכאבים הופכים את ההליכה לבלתי אפשרית כמעט .נשלחתי לבדיקת E.M.G ובתוצאות הובחנה הולכה איטית הן ברגל השמאלית וגם בידים הרופא מדבר על CDIPושלח אותי לניקור מותני שתוצאותיו היו תקינות, השאלה שלי היא :האם E.M.G בלבד יכול לאשר CDIP גם כאשר הניקור המותני תקין ? ואם כן מה הטיפול המומלץ לדעתך?
העדר עלית חלבון בנוזל השדרה אינו שולל את CIDP אך יש אופציות נוספות. הייתי חוזר לEMG במעבדה אחרת. בסופו של דבר שוקלים ביופסיית עצב. http://emedicine.medscape.com/article/1172965-workup http://en.wikipedia.org/wiki/Chronic_inflammatory_demyelinating_polyneuropathy