יד שמאל ולקות למדיה.
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר שיכמן, אני כותב ביד שמאל אבל את כל שאר הפעילויות אני מבצא ביד ימין. מה זה אומר על התיפקוד של המוח? האם זה מסביר את לקות הלמידה? לפי הכתבה ב YNET זה אומר שיש קשר ללקות הלמידה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3385397,00.html תודה,
לקריאה נוספת והעמקה
מה שאני יכול להגיד שיש לך דומיננטיות חלקית -ambidexter וזה לא אומר ולא מחייב בעיות למידה.
תודה רבה על תשובתך. אבל מה זה דומיננטיות חלקית? ומ היא גורמת? איך זה משפיע על החיים שלי? זה תקין? יש אתר שאתה ממליץ שאני יכול לקרוא על הנושא? תודה רבה.