שלום צריכה ייעוץ מקצועי..
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , ישלי דוד בן 18 שבגילו הצעיר (15) השתמש בסמים,כיום הוא נקי ולא נוגע בשום סם(חוץ מאלכוהול) כתוצאה משימוש הסמים נגרמו לו טיקים בגוף ובפנים זאת אומרת ברגליים בידים וכול מיני התכווצויות של האף והעיניים, כיאילו הוא לא יושב בשקט תמיד חייב לזוז,(כנראה זה הטיקים) השאלה שלי האם הטיקים האלה ייעלמו מתישהו? תודה רבה לך ד"ר הלוי חן. ושבוע טוב
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, אני מקווה מאוד שזה יעבור עם הזמן אך כדאי להיות במעקב אצל הרופא המטפל ולעשות בדיקות דם כולל תפקודי כבד.