טרימבין עקב תופעת DROPFOOT
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 39.8. לפני כ-10 חודשים עברתי ניתוח פריצת דיסק מסוג למינקטומי. עקב לחץ חזק של הדיסק על העצב שהולך לרגל שמאל. עד היום אין לי תחושה בצד השמאלי של כף הרגל מ-2 הצדדים ובחלק העליון של הרגל שמתחת לאגן ובחלק השמאלי של הטוסיק. כתוצאה מכך אני צולע ברגל שמאל, ויש לי תחושות של עקצוצים , חום דקירות וכו'. האורתופד המנתח ואורתופד נוסף אמרו שצריך עוד זמן. הופנתי למרפאת "רפואות" ברמת אביב שם המליצו לי על דיקור כדי לעורר את העצב הלטראלי ברגל השמאלית. עשיתי טיפול דיקור אחד והמטפלת המליצה לי על טריבמין TRIBEMIN - שילוב של B1 B21 ו B6 - ויטמינים שאמורים לעורר את העצב. קניתי ללא מרשם רופא בבית מרקחת. מה דעתך? אציין שTאני לקוח כדורים נגד ל"ד אמלו+קרדילוג.
לכס, מה תוצאות בדיקת EMG?