emg+פגיעה שורשית בצוואר
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, לפני כחודש וחצי עברתי תאונת דרכים. ומאז יש כאבי ראש , צוואר וידיים ובמיוחד יש שמאל בבדיקת CT לא עלו ממצאים בצוואר (עלה בקע ב L5-S1) ולאחר בדיקת EMG עלה שגל F מאורך המחשיד פגיעה שורשית בעצב האולינרי בגובה C6-C7 משמאל. קיימת נקודה בתחתית הצוואר שנדמה לי שהיא C6-C7 אשר ברגע שאני ממשש אותה הכאבים מתחזקים בכל הנקודות שציינתי. שאלתי היא: מה יכולה להיות הפגיעה (פריצה, דלקת...) והאם מקרה כזה נחשב לנכות נוירולוגית? נא התייחסותך בהקדם, תודה
לקריאה נוספת והעמקה
יש לפנות לאורטופד בשאלה של הדמיה מוחית מסבירה את ממצאי EMG.